wiie, as kul naaat


Jag har blivit utmanad av: elina wallanger


Regler

- Beskriv först reglerna

- Svara på alla frågor

- Välj ut 3 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din blogg

- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

- vene
- vene

- vene

- vene

- vene

Vad gjorde du för 10 år sedan?

va typ 6år, så då väntade jag på att min lillasyster
skulle ploppa ur min moder jappjapp augusti<3


Ställen du bott på?

där jag bor nu, yeeeepp och typ stugan då?


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

-  shoppa

-  åka utomlands!!

-  ge till la familja

-  spara

-  öh .. typ köpa en bil maybe?


Jag utmanar:

den som vill, palls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0