varför valde man inte HR för?


shit, känner mig som värsta kocken, ah eftersom man bor lite lonely här hemma så måste man ju firra lite mat också satt. och jag tycker det är as kul satt ;D bara ett plus för mig. haha och vet ni, det fulaste med det hära är att jag har suttit och "halvkollat" på Top Chef, vetefan vare egentligen handlar om pga namnet men typ dem lagar mat blabla hehe. aja vill ni veta vad jag "lagar"? mkt enkelt men endå :) makaroner med kyckling och en spec sås, as gott ska ni veta. lite små starkt också :) riktig stark och kryddig mat är ingenting för mig, jag gillar mer "kall" mat typ haha, vene hur jag ska förklara men. aja måste se efter makronnnnnerna, så LATERS KOCKN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0