det vart lite shopping endå


vart lite shopping endå, dock så ville jag köpa myckeeet mera men ska vänta till sthlm ist, mycket bättre där ju satt :) aja mycket mys iaf. kan visa sen vad jag tog med mig hem, inge spec dock. fick även träffa sara så det va myckeeet trevligt må jag säga! det va ett tag sedan :).
haha lite kul vare allt anna, jag tog upp ett plagg och ba "den hära va ju snygg blabla" men lägger tillbaka den och då kommer anna och tar den och provar haha. ja man kan ju lita på mitt omdöme, iaf anna verkare som, för det hände mer än en gg haha ;).
woho planerna för ikväll sprang iväg, så sitter här och funderar på om jag ska fixa till en av plaggen jag köpte idag, ska klippa bort nån volang osådär. dock har jag fått en sån jävulskt huvevärk nu så vene om jag pallar men vad ska jag annars göra lixom? haha näe men ska nog fixa det dära och se hure blir :) tur att min mor har en symaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0