mycket sol och bad


orkade inte skriva igår men först så drog jag ut till smitingen och solade oså med massa bruds sen så åkte jag hem, firrade mat och åkte sedan ut och badade med pojkarna. mys dag helt enkelt :) och idag så vart det smitta igen, fick även träffa sara, trevlarns :) och nu? jaru, inte så mkt. eller funderar på att sätta mig och sy lite grejor, jöööö nu eller aldrig lixom hihi. skulle ha vart med nå andra men det vart inte så för har så förbannat ont i örat, ja jag vene ;s men vaknade med en rejäl smärta, seriöst! fick ju ont i örat ( höger då dock, nu vänster ) förrut innan jag fick tillbaka halsböldsgrejen igen. aja skit samma, bara skit på tvn nu också så ska nog firra till lite kläder och tagga till imorn? ;) heh. ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0