ibland äre bara för tungt, ibland


JIPPPPIE! nu är banana och rälsen hemma! hej! dock inte jag, för jag är uppe i min söta stuga och håller på att torka ut med inge mat i magen, jipppie. näerå så farligt äre inte men är verkligen trött. fan att jag skulle få tillbaka det, eller ah, det försvann aldrig kanske. ah jag har fått tillbaka ( eller som sakt, den försvann kanske inte helt ) böldsaken så går på pencillin igen, wiho. har äte det i snart 2 dagar och det är redan mycket bättre. hoppas på imorn att jag kan få i mig lite mer mat, är ganska hungrig och törstig men vafan ska man göra åt det? eh nej finns inget att göra. bara att försöka svälja tabletterna är nog!!

aja åkte hit på söndag så det har inte hänt speciellt. men hoppas jag blir frisk till helgen för då äre stadsfesten ju! SES DÄR! dock blire lugna helgen eftersom man kommer gå på pencillin, wiie, or nooot??? shit. aja hoppas det blir bra ändå, har den ganska planerad än så länge heh ;) men har ni nå förslag så kom merom! heh. aja nu ska jag gå ( springa pga ös regnet ) ner till storstugan och kolla på när mina päron och sis äter chokladpudding, ah jag kan ju inte äta så mycket så? fett kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0