hej hemmafru nästa vah


( jag fick göra ett upphåll i skrivandet för far kom hem så egentligen skare stå 17:40 typ :) )
haha jag känner mig sååå vuxen just nu. ingen hemma ( ingen mor hemma rättaresagt ) så jag måste laga mat, handla mat, osv själv. det är inte så vanligt i vanliga fall haha. typ planera vad man ska äta imorn, i övermorn blabla och vad man behöver då blabla, ett stort steg för mig haha. har tom lärt mig hur diskmaskinen funkar ( som jag skrev förrut har jag för mig ), så nu äre bara tvättmaskinen kvar haha! shit, en blivande hemmafru..

min far kom hem ett tag och frågade om jag behövde nått eller så, men dock så har jag vart och handla idag så jag klarar mig prima ( själv heh ). heh, undra hur långt dem har hunnit på husen .. ja men juste, det har jag kanske glömt att säga? vi har ju själva "storstugan" där min mor, far och sis sover, stor köket, vardagsrum blabla nivet, ett hus typ. sen har vi "lillstugan" där jag bor men typ ett litet kök osv. men nu håller min far och nå byggkillar på med att bygga två hus till, ett skjul där vi ska kunna ha båten (troligen), fyrhjulingen osv osv. och sen ett till hus som jag ska bo i istället ( heh) och där kommer det även vara en bastu, as mysigt!!! ah ni ska få se näre blir klart, jag själv tror att det blir as bra, stora fönster och allt så man har värsta utsikten över vattnet, kan inte blir bättre.

uppdate 18:46 gah vad jag är bra heh :) närå men precis typ äte upp min finfina middag. typ tacos ; sallad, kyckling, vitlöks sås och såntdära mjukt och tunt bröd, woho as gott, inte som vi brukar ha här hemma men orkade inte köpa nå köttfärs satt ;p hihih. näe men ska plocka undan lite nu och sen se om det händer nått kul ikväll ;) ät nyttigt, ät gott, må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0