ett konstigt inlägg, förlåt hah


gah sitter här och väntar på att min familj ska komma hem, men dem tycks inte göra det hah. ah min mor ringde och sa att dem skulle komma hem idag ändå och inte imorn, jäklars!! men aja mor sa att dem skulle bjuda på lite mat ute satt, wiie hah. igår så såg jag på en ganska rolig film faktiskt, eller ah haha, Evan den allsmäktige, den va ganska bra :) va hos viktor igår och såg på den och sen The ring, as bra ;)
varför sitter jag här? ah vetefan, jag skulle behöva städa undan "lite" på mitt rum men känner inte orken än .. ska snart jag lovar! lovar.. ja jag lovar! för om man ska få lite besök sen så kan det ju va trevlars med lite städat iaf, dock så är ju inte det min starka sida, ne inte alls..

ni ska få höra en sak som min mor, jag och en anonym person snackade om för nå dagar sedan, ibland så har min mor ganska rätt må jag säga, men måste man skratta för det?:/
blablablabla...
mor: ah linda fick ju jobb på fotbollskolan
anonym: jajuste, vare bra där?
jag: jorå men hade nästan vart bättre med ett annat men aja.
anonym: ahokej, sökte du till att va städare? det är ett bra jobb.
mor: HAHAHHAHAHAHAHAHHA skojaru med mig "anonym"?
jag: tack mor det va ju snällt?
anonym: vadå? jag förstår inte;o vad va kul?
mor: HAHA tanken att linda skulle va städerska, hon klarar inte ens rummet.....
jag reser mig upp och går iväg, fett sur...

Kommentarer
Postat av: elina

hejduu, ta utmaningen på min blogga vettja :D

2008-07-12 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0