mååååånga datum


gah shit, en hel vecka har gått sen sist jag skrev, hoppas ni fortfarande läser. men har inte hunnit skriva känns det som, alltid nått som kommer upp.
3/7 - va som sagt med räls-lina och cyklade ner till hamnen och träffade lite folk där osådär. mys där.
4/7 - kommer inte ihåg men åkte ut till stugan iaf så myste där ute. åkte typ båt osådär.
5/7 - stugan hela dan, sen vare typ nån "fest" där uppe för alla stugor så det va ganska kul. iaf att se på alla ganska packade människor haha. dock att det är ganska surt att det inte finns nååån i min ålder som är uppe i stugorna, seriöst. bara i lillasysters 10årsålder och neråt typ. dock så kom det några i min ålder på festen, bara killar men vad gör det ;) as kul! typ kolla när dem badade haha fyfan. snygga varom iaf ska ni veta ;);)
6/7 - va i stugan och myste till 8/7 då jag åkte in med mor och gjorde klart mitt moppekort så nu är det klart. åkte sedan ut på smitta med lina, johan och henke, mysssrå. sen åkte jag och lina på donken och åt så satt där ett tag och snacka litt. sen drog vi hem och hyrde nå films och såg på en av dem sen drog vi till viktor och såg den andra och spelade spel and so on.
9/7 - gjorde inget spec på dagen föruttom att handla litt mat hem så man ska ha nått att äta haha ;D sen kom viktor och softade.
10/7 - woho idag, har inte gjort ett enda skit haha. men men de är väl skönt det med. eller har suttit och snckat med min moder i telefon och slage på diskmaskinen, denni! första gången >.< hihi.. näe men ska städa ihop lite och sen hoppa in i duschen och fixa lite mat sen så .. det får ni veta senare :) LATERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0