typ stockholm nästa(n)


ah rummet ser lite bättre ut nu, men inte mycket hah!
dock så tycker jag att alla ska komma hem nu. lina är i sverige nånstanns och anna är nu antingen i gbg eller på öland och sen nu alla som drar ner till gothia cupen, shit. och sen alla andra som flänger och far. dock så satt jag och min mor och snackade idag om hur vi ska göra med sthlms resorna. jag, anna och lina ska kanske åka ner ( troligen ) den 14 till 17 augusti och då funderar jag och mor på om vi ska åka ner några dagar innan och hälsa på massa folk och gå på stan blabla, så isåfall kanske vi åker ner den 8 augusti. ah om det nu blir så, så ska jag va i sthlm i 10 dagar ;) så njut, dock kan det bli lite drygt efter ett tag men, aja. ah och vad ska vi göra därdå? shoppa såklart men även kanske the voice och gröna lund så woho. jag, anna och lina åkte ju ner förra året och hade riktigt kul :) tycker jag iaf, dock så hittar jag som en höna, virrade bara omkring och typ sa till anna "kan vi inte gå till (tex) Zara?" och anna visade vägen haha. jag och lina förvirrade bort oss nån gång när vi släppte iväg anna på en annan affär, inte bra hah ;). lägger upp lite bilder sen vi va där, lite kul :) ska dock använda kameran mer nästa gång.



anna och lina på stan lixom

anna och jag i gungkarusellen, hah

jag och anna, vetefan vad vi gör men woho

anna och jag i .. lustigahuset, heter det så?

lina, jag och anna i .. ah lustigahuset =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0