strömmen försvann ..


haha shit strömmen gick, tur så har man ju bärbar så min dator la inte av iaf ;) dock så vare många som försvann från msn så verkar inte som om att jag va lonely. vart dock lite rädd, eller inte rädd men ah tänkte om nån propp hade gått eller så, inte fan vet jag hur man fixar det? haha aja tur så kom det tillbaka så pussycat dolls 2 kan fortsätta ;)


update 22.12 :

haha shit, gillar inte riktigt såna hära programmen egentligen men detta är så jäkla fult så måste bara ;D närå men kollar när jag har tid osådär och idag va en sån dag. och gissa vem jag hejar pårå? jo den blonda såklart, nichole. dock så ah letade jag ju upp denna bild på google och som jag har märkt .. så äre hon som vinner också? eller? dock så läste jag nånstanns att tre stycken går vidare? öh aja fattar ingenting, nån som har lust att förklara? haha. oj juste, det ska vara en tjej till på bilden men aja skitsamma hon får inte va med;p aja heja nichole!!! woho

ps. vem vill inte se ut som nichole lixom? JAG VILL haha

Kommentarer
Postat av: Angelica

det är mysigt när strömmen går haha :)

2008-07-23 @ 21:44:38
URL: http://metheone.blogg.se/
Postat av: Linda

haha ahjo :) men dock inte när man är ensam hemma och ingen att mysa med haha;D

2008-07-23 @ 23:16:18
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0