ska mysa litt i stugan en kväll


tänkte bara säga gonatt lixom .. eller ah ska se klart på sex and the city och sen en dusch men sen äre sovdax japp. lika sent som vanligt. sen när man sovit några få timmar ska man upp och jobba och dryga. dock så "bjöd" (låter fult att säga att hon bjöd upp mig men sant ju? hah ) min mor upp mig på grillad lax ( eller vare va ) uppe i stugan med a la familia och sen ska min farmor med så det blir nog trevligt :) ska åka bumparing hehehh näe men jag hoppas min far vill "skjutsa" mig haha. aja men sen ska min far skjutsa hem mig och farmor så kommer hem lite senare på kvällen så ni lär kanske få nå bilder eller så då :) om jag knäpper några. funderar på att ta några på "husen" vi bygger där uppe men fårse om jag orkar slänga med kameran. aja ska gå nu innan jag blir för trött, pusssrå

i don't miss you babe, nononononononononono!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0