SF SF SF SF SF


fredag - hos mig, anna, jag, matilda, theres blabla

fredag - jag och theres ska äääääta mat

fredag - lina och elina hos mig

fredag - det softas lite grannnna

fredag? - EMD, woho as dåliga :)

fredag? - mimmi, jasmine och malin, drunkkkkkk

lördag? - haha jag och lina, woho nordman<3

lördag? - vetefan, mycket folk iaf^

lördagen - ah jag vart lite blodig, mitt fina kvitto jag fick av johan hjälpte finfint hah,
sen fick man ett plåster av nån kille, woho sneeeelt. mina knän är fan sönderslagna haha.
typ bilda hög på mig, yepp as kul haha;s;D. äh vafan, det får man ta<3

lördag - HAHA bara för att vi är så söta? (spec den blonda.....)
har mera bilder men orkar fan inte lägga ut nå mera. haft jävligt kul iaf måste ju tilläggas!! kul att träffa massa folk som man aldrig träffat förrut ( höhö ) och såna som det va ett tag sedan, så jäkla kul :) synd bara att det va så kort, nå dagar till tack! haha. gah aja, fyra av fem toasters för mig iaf, pga sjuk osvosv. 
på fredagen så kom massa bruds till mig och åt och myste innan vi drog ner på SF och hade jävligt kul, iaf jag heh. sen på lördagen så drog jag och lina till johan och henke och åt osv innan vi drog ner till SF då med, längst fram på nordman såklart. ni som inte va där, ah nästa år ska jag ta med mig typ ishockeyutrustning heh, typ sönder mosad japp! näe men vissa andra blev haha, fett galen kärring va i farten iaf ;s läskig typ haha. aja fett kul. SES NÄSTA ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0