så mycket bättre allt blir


sitter nu och väntar på att jag också ska få ta en skön dusch. ah orkar inte gå till det andra badrummet hihi, så får sitta och vänta på att hela la familja ska bli klar. jo dem ska ner och kolla på gatufesten i sundsvall, wiho inte jag? vene varför för vill se adam tensta &co men aja. ska nog inte gå på hela helgen, fett ovanligt men så äre. känner ingen ork men aja, ha kul ni alla som ska dit ner, ni behöver inte höra av er och berätta hur kul och bra alla artister är, okej? ;) men har ni en plats över för mig så hör av er? ;););)

själv funderar jag på att hitta på nått kul, ah om nån nu är hemma i lilla hsand? för har sutte uppe i stugan hela dan och igår kväll satt. wiieho, näe men det är ganska skönt däruppe faktiskt. vi åt god mat, åkte ut med båten ett tag och julia badade, dock inte jag pga sjuk ju, sen bjöds vi på rabarber(?)paj, inte det godaste hah;D menmen. synd bara att jag inte kan ligga ute och pressa i solen så mycket, ah äter ju pencillin satt. fan.
svar till alla som frågat hur jag mår nu osv: jag mår mycketttt bättre må jag säga! men det är ju för att jag trycker i mig mängder av pencillin också så känner inte så mycket, skönt skönt. tack för alla snälla komentarer, sms osv :)

aja tillbaka till idag / ikv, nått förslag? har noll koll på vad man kan tänkas hitta på. finns inte så mycket att göra här heller då som sagt. men kanske kila ner en stund till hamnen och mysa lite om nån nu vill hänga på haha. och vissa svarar ju inte ens på mina snälla och söta sms, ne tack för denrå!;o

föresten så gick mötet bra, hoppas på att det va mitt första och sista. dock så gick det bara på knappt 10 min, men det va nån ung kille som inte ens har bott här, nyinflyttad, så han vågade väl inte säga så mycket haha. menmen inge mer sånt skit nu. det är ju sommar! nu ska man va glad glad glad :) aja ska väl fortsätta vänta på min tur i duschen. sorry för att jag skrivit så lite på sistonde men ah aja, hoppas ni hare bra iaf.
puss på värmen lixommm

Kommentarer
Postat av: linalibell

din jävel, du skulle ha tagit med mig till svall.. he-he!

2008-07-03 @ 19:33:05
URL: http://linalibell.blogg.se/
Postat av: Linda

haha jag frågade ju dig om du skulle hänga med? du bah det är så dyrt ;O hahaha

2008-07-03 @ 21:02:18
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0