röd som en kräfta i svenne-sol


gah satt och sydde hela kvällen till typ två, orkade inge mer sen haha. men nu är det klart, vart en klänning. igår så åkte jag ut på smitta ( så jäkla fint väder så det är ju ett måste :) ) och stekte, fick fan märken :). vart dock typ röd i hela ansiktet så det va ju inte så snyggt på kvällen sen men aja. försökte va kvar där så länge som möjligt för att ta vara på solen. sen åkte man hem och försökte skynda sig att sy klart klänningen ( wiie som sagt, den vart klar ) och även duscha och sånt innan det vart feerrre! dock så vart det lite fel under kvällen men aja, kul vare väl så länge det varade oså ..

sitter dock nu här med två glas vatten och försöker proppa i mig det, så det vart inge smitta för mig idag, det orkade inte min kropp haha. gah och imorn så börjar jag ju jobba också, typ varmaste veckan så måste jag sitta inne på ett kontor och svara i telefon oså, wiiiie, or nottttt! aja är man en snäll dotter så är man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0