morgontrött som ska upp tidigt


shit ibland går tiden alldeles för fort, eller hur?
aja nu är båda avsnitten av sex and the city slut och jag hade sagt åt mig själv att jag skulle ha tvättat bort sminket, packat ner lite grejor så jag är klar imorn ( mogontrött som satan ) och städat undan lite så jag skulle kunna gå och lägga mig då. ska med nio-bussen imorn som går ner till sundsvall med två av mina favoriter, banana och rälset. aja ska skynda mig att göra det nu så jag kommer upp imorn haha. för jag har hamnat i den dära gå-och-lägga-sig-mycket-sent-och-kliva-upp-jätte-sent, och det är ju inge bra? näe andra tag nu, annars hinner man ju inte med någonting på dagarna? ska dock inte shoppe nått speciellt ( hehe ), näe men ska försöka vänta till sthlm och handla lite mera höst kläder ist för massa sommarkläder, känns lite sent nu, men vadå? sommarn är ju inte slut än? ;) aja sov så gott så hörs vi i imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0