lite pic's när jag ändå är igång


hittade lite bilder på min mobil igår så tänkte lägga ut lite söta mobilpics haha.
1. anna som hoppar på linas studsmatta skulle jag tro, fint med hjäl och allt.
2. jasmine och malin på fotbollsskolan den andra veckan, som jag dock bara
hann va med en dag på haha, as kallt. 3. när jag låg på sjukhuset så knäppte
min kära mor en bild på min arm där jag hade/fick drop och pencillin och
smärtstillande mm. 4. bilden är ifrån när jag och lina cykla ner till hamnen,
så fint med solen sådära japp. 5. och 6. maten som jag fixat till idag, mmm<3
åt dock bara upp hälften. ni kan kanske få komma och smaka nån gång heheh ;)



Kommentarer
Postat av: ElinW

fy, det där gör ju as ont att ha, tycker jag iallafall :S det du har i armen alltså.

2008-07-11 @ 17:29:57
Postat av: Linda

jaså? inte för mig, men jag fick en såndära bedövning så kände ingenting :)

2008-07-11 @ 17:43:54
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0