kanske dax att sova



gah vad jag är trött nu, sitter och typ gäspar ikapp med mig själv? eh mobbat men aja.. gick för en stund sedan och la lilla syster i sängen, app hon somnade i soffan, har dock låtit henne ligga där ett tag men tänkte själv gå och sova men funderar på om jag ska vänta på att mina föräldrar ska komma hem men vet inte närom kommer. trodde att det redan skulle ha kommit men dem verkar ha haft kul ute satt :) det kan dem få unna sig haha så jag är snäll och är barnvakt wiho. dem är på stadsfesten, wallmansgrejen rättare sagt, ah dem vart bjudna av nå vänner till dem satt, trevlars :).

men vad har jag gjort mer ivkäll än att se på filmer och lägga syster? inte mycket haha. lina ringde en minut, mor ringde en minut och kollade läget om syster hade somnat, jag har tage mina "kvälls-tabletter", gav julia sina tabletter, vi har äte lite jordisar och glass, fixat några bilder, fixat lite här på bloggen, öh spelat spel på msn med några ( hej inget liv? ). näe nu ska jag nog gå och sova, är fan as trött. måste ju va pigg tills imorn heh. för då ska jag göra, tex, köpa lite dricka tills kvällen, fira min kusin som fyller 18år ( grattis!! ), städa inför kvällen då jag har bjudit hem lite kvinnor som ska äta osådär innan SF, öh sen ska man väl hinna duscha och fixa sig lite också emellan haha. äh vafan sova nu, sov gott ni med för det ska jag! btw, gammbilden, fan va kort hår jag hade där ( nu med men ändå :/ ) haha.

Kommentarer
Postat av: Lina

jomenvisst =)

2008-07-18 @ 11:31:13
URL: http://linalibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0