jobbarmyran nu vettni


..skulle inte förvåna mig om ni sitter ute i solen och glassar nu medans man själv sitter här inne och svarar i telefon och säger varje gång "..asså jag sommarjobbar bara här så jag har ingen anning blabla, ah men anders (min fader) är upptagen med en kund nu, vill du att han ska ringa upp er?..blabla" woho, pinit menmen :)
vaknade med värsta ont i halsen imorse, kunde knappt prata, fett pinsamt nu när man är typ as hes och sen ska man svara i telefonen, låter säkert som en gammal gumma elelr nått ;S;S haha.
aja tänkte bara höra av mig lite för jag har nada att göra :) min far springer runt i butiken och hjälper kunder hela tiden medans jag svarar i telefonen och ler mot kunder, woho pinit det med, yeee  men herrrrå BIG LÖÖVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0