jag ska utrota mygg när jag blir stor


seriöst, myggbetten kliar fortfarande, kan inte låta bli ....
aja en till dag av jobbarveckan avklarad, skönt! dock så fick jag besök idag först av min kära farmor och sen av två pojkar som jag ska hämnas på .. nån dag ;D. näe men det har vart en väääldigt lugn dag, iaf på förmiddan, telefonen ringde typ ingenting så jag satt typ och sov, fyfan. men efter lunchen vart det lite mer fart oså dock fortfarande dött. dock så ringde min mormor så jag vart väldigt glad, dock jävligt orolig också. för hon ligger just nu på sjukhuset nere i sundsvall sen igår och mår inge bra alls. när min mor va ut till henne och hälsade på så va hon alldeles gul i ögona och typ grön i ansiktet. hon har typ känt sig magsjuk hela sommarn, dock så äre ju inte magsjuka men. aja vi vet inte vare är men hoppas hon blir bra :/ fyfan.. dock så ringde hon och sa att hon kanske måste flyttas till umeå eller övik eller så, vene varför;s aja det blir nog bra...

föresten, kom hem runt halv 1 igår så gick och la mig på en gg så hann inte skriva. men jag och tre bruds gick ner till hamnen och myste en stund, sen drog vi och hyrde en ganska bra film och myste, Blinddate tror jag den hete iaf. hann inte öra så mkt mera den kvällen :) men trevligt vare ju. men nu ska jag kila igen och hare trevligt, sjdå? jo ni med! ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0