Dr. Quinn och bävrar med mor


haha shit ni ska se mina blåmärken på sidan av benet, vid knäskålen typ. gör as ont när jag tar påre, fyfan haha. aja tillbaka till det jag skulle skriva. min mor kan va lite rolig ibland haha. före första så satt jag uppe i min stuga ( för nå dagar sedan ) och då kom hon upp och satt sig och såg på Dr. Quinn med mig, nån som sett? ganska gammal "serie" typ som min mor verkar gilla, och jag med faktiskt (a) fråga mig dock inte varför. typ indianer. eh? varför drar jag upp detta om att vi såg på tv? näh vetefan...

men nån kväll när min mor skulle gå upp till min stuga så kommer hon in igen i storstugan och säger "linda! kom kom! nu fort!" och jag kommer springande. då pekar hon ut mot vattnet och säger "kolllla, det dära måste va en bäxer", dock att det va det också. så jag sprang in efter en kamera och sen sprang vi efter bävern mitt i natta, dock så höll den sig mitt på havet så det vart ingen bra bild haha. fast jag fick med när man ser huvet, catch'yaaa! heh

puss på den bästa modern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0