bu för katalog, applåd till smitta


öööööh, nu har jag nyss kollat igenom H&M katalogen, vafan? det är ju exakt samma kläder som förrut? trodde man kunde få se några nya plagg men det va då inte mycket, om det ens va nå nya? jag kommer ju inte ihåg exakt men det va då väldigt likt annars? elelr har jag fel? kommentera gärna vah!

aja ska snart gå och sova och försöka peppa inför imorn för då skare bli mycket badande. troligen blire att åka ut på smitta på dagen med nå bruds osv sen när man kommer hem lär min familj kommit hem ( dem ska på middag hos nån osådär så dem ville hem en snabbis och ta på sig lite snyggare kläder än softar kläder a la stugan ;) ). slänga i sig lite mat och sen kanske åka och bada med några, mysssssrå! och WOHO nu ska jag ta dem sista tabletterna för denna omgång haha ;) fyfan va skönt att slippa skiten, dock så har jag som sagt fått lite ont i halsen igen så får väl se hure går med det hära :/ men hoppas på det bästa ffs! ni kan väl hålla tummarna för mig vah? :/

aja ska väl ta mina tabletter och hoppa ner i sängen .. öh hoppa! hahah, ah får väl se vare blir med det ;o GONATT BABE!

Kommentarer
Postat av: mena

jag håller lillfingret istället för tummen!

2008-07-24 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0