vi ska bara variera lite


va bra dethära går för mig haha. naaah men inget intressant att skriva så vem bryr sig.. men iaf så har min vecka sett ut såhära att jag har "jobbat" på badhuset hela veckan, igen. dock så har vi fått gjort lite mera nu iaf så det va ju kul. typ va med på simskolor, lära sig att kasta livboj, osv. lite roligare då, plus att man fått badat hehe. dock är ju vårat badhus sååå kul (ironisk).

har tränat och vart med lite folk under veckan, inte hänt nå mera. dock är ju alltid helgerna lite mera händelserika men vi får väl se vare blir mera. igår (fredags) så va jag på badhuset till runt kl 1, sen sjukhuset och ta lite prover, så nu går man på pencilin igen, jippiiii. jag kommer snart se ut som nån pencilinburk.... sen hem och typ äta oså och packa inför match. och drog sedan till en kompis.

nu på lör så träffades vi kl 11 på öbacka och åkte till sundsvall och spela match. så jäkla pinsamt så jag inte ens tänker nämna resultatet. va så jävla förbannad att jag .. ah det behöver vi inte ta här. men det va en jävulskt ful match iaf. så snart ska jag äta och sen vetefan, för mina planer vart ändrade nu. dock så är jag jävulskt trött oså efter matchen. sitter i typ dunjacka inomhus nu och försöker få upp värmen (duschat och sen har man stått utomhus och blivit as kall, finfint det....

imorn måste jag sätta mig med plugg, hatahata. om jag inte gör det nu ist (eller iaf börjar heh), dock orkar man inte plugga på en lördag??? fast då kan man ju hitta på nått kul imorn ist. aja får se vad som blir av. ska käka nu så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0