your face is happyyy


ja jag vet att jag är off här, dock bestämmer jag ju det själv lovers. men kul att ni saknar mig, tummen upp. vad händer på nyår då? själv har man lite planer som jag dock inte tänker ta här men jorå, hoppas på att det blir k-u-l. dock så brukar inte nyår bli så bra för mig har jag märkt, och inte för vissa andra heller (host).. menmen får väl hoppas på att det blir k-u-l iår. jag tänker försöka iaf, hoppas ni gör detsamma.

sitter här med ett glas vatten framför mig och är glad för att jag ätit klar ännu en pencilinkur. tjoho inge mera ont i magen. dock kanske på andra ställen om det inte hjälpt denna gång heller. aja det återstår att se. ska snart gå och sova, ahjo ganska tidigt för att vara mig tycker jag :) igår gick jag och la mig halv tre, somnade dock runt sex / sju. as drygt. kunde inte somna, vänt på dygnet för mycket haha. dock så va jag duktig och klev upp halv tolv så man skulle komma upp nån gång. hämtade sedan min väska hos A och drog sedan på stan för att firra en sak, och seeeen ytterligare vidare till P och va där tills sju så ah sen mat blabla bara drygat. aja sove nurå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0