när man inte orkar plugga


Avsluta meningarna

1. Jag har insett att min senaste kyss var... 
mysig
2. Jag lyssnar på... tvn som är igång
3. Jag pratar... ibland för mycket och ibland för lite
4. Jag tycker om... alla mina nära såklart
5. Mina bästa vänner är... dem bästa
6. Min första riktiga kyss... minns jag inte
7. Jag avskyr när folk frågar... för personliga saker
8. Kärlek är... det bästa om det funkar
9. Någonstans, tänker någon på... samma sak som mig
10. Jag kommer alltid...  vara mig själv
11. Jag är hemligt förälskad i... ingen
12. Sist jag grät var... för ganska längesen
13. Min mobiltelefon är... för sliten och ful

14. När jag vaknar på morgonen... somnar jag om
15. Innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna
16. Just nu tänker jag på... allt skolarbete...
17. Bebisar är... otroligt söta, när dem är tysta
18. Idag ska jag... bara vara hemma
19. I kväll ska jag... fortsätta med plugget...
20. I morgon kommer jag... gå på stan och köpa julklappar
21. Jag vill verkligen vara... med nån annan


Kommentarer
Postat av: Badmästarna

Ögat ser dig!!! När kommer Du/ni och hämtar era omdömen då? Vi har tråkigt här nere nu när vi inte har några att köra med....Annars önskar Vi God Jul...

2008-12-18 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0