snart kommer tomten med paket..


bara för att det är julafton imorgon (läs; idag, för klockan är 02.28 just nu) så ska jag lägga in lite varma bilder istället för massa julbilder som alla gör he-he. busigt va. väldigt. alla är ifrån thailand, mars tvåtusenåtta. är grymt avis på mina kusiner med familj oså som är i thailand just nu. ja juuuust nu. hade lätt hängt med. men istället så sitter man här och drygar och typ .. väntar på jultomten? haha ahjo precis.....

aja har så jävulskt ont i magen plus illamående så ska gå och sova snart. går på pencilin igen. ahjo är lite seg på att skriva här men har inte haft tid eller ork. men iaf så åt jag slut på min första pencillinkur i lördags och började på en ny idag, tisdag, så fem dagar till så äre k-a-n-s-k-e över. men vem vet, kanske får lika jobbigt som syster min. operera och skitsaker. mys. eller inte.

aja nu babblar jag bara..... ska somsagt sova nu. får väl skriva imorn lite vad som händer under julen och vad som hänt innan (om jag nu hinner, vafan det är ju julafton, en gång per år, då kan man vila datorn lite. eller vad sägs?). btw visst vare ett fint inlägg "gästbloggarn" skrev? jo men mycket....

PUSS OCH GODJUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0