ja och dagens fråga lyder ..




.. ser ni nånting gemensamt med dessa åtta bilder?
HAHA ah hoppas ni har hittat det annars så är ni ganska dåliga :') men på varje jäkla kort när jag är liten så gör jag "tummen upp". det va inte jag som hade kommit på det själv direkt, min far lärde mig att göra så. vi gjorde alltid så när en kamera kom upp. sjukt fult haha. sitter och små garvar för mig själv varje gång jag ser dessa och hundra mijlarder likadana bilder till haha. det fula är ... att jag inte ens överdriver... på alla jäkla kort.... haha;D. aja det har jag haft lite roligt åt nu. jag får lite sjuk humor när jag går på medicin, har märkt det nu haha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0