i will be the crazyyywomen


nyss kommit hem från träningen så ska hoppa in i duscha innan det ( bästa badrummet ) blir upptaget ( skynda skynda ). denna vecka har inget speciellt hänt egentligen. varit på badhuset varje dag och bara suttit på en stol typ. AS TRÅKIGT. men iaf, hade vart soft om man fått pengar för det men, vafan ska man dit och göra? nästa/nästnästa år blire nå annat. men iaf, roliga personer som är där iaf, skulle vart drygt om man va lonely;p vi är fyra från klassen som är där nu satt. aja skitsamma.

vart ingen träning i tisdags för har gjort illa mig, vetefan vad som egentligen hände men har as ont i vänstra benet, eller ah typ på sidan längst upp på bena, ehm ... as dålig på att förklara men iaf, måste ha sträckt till mig på nått sätt för har fortfarande ont. men kunde iaf springa idag så, eller ah typ hallta fram hahah! sen har jag bara dryga och försökt drucke vatten, får så lätt ont i huve näre är så kvavt (stavning?) i badhuset. HAH kul för er att veta, ahjo vet :)

vad händer i helgen rå? imorn blire väl att tare lungt som vanligt för har match på lördag klockan 11 på öbacka. ses där? sen får jag se vad som hittas på på lördag. ska egentligen till min släkt kl 13 men vetefasen om jag hinner det oså så måste nog hoppa det. ah ska byta julklappar oså för vissa av oss kommer inte träffas då osv osv blabla. inge roligare att berätta om i nuläget. men längtar till matchen iaf!!!! :) men ska kila nu gah puss
btw, fått ny tränare i innebandyn, as fult att byta mitt i men det blir nog bra :) heh. aja heh badhuset väntar typ satt sove nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0