gott nytt år huns


 

nytt år, nya möjligheter, nya bekymmer, nya drömmar.. ah som sagt ett nytt år.
tvåtusennio är snart redo att överraska en.
vad ska ni göra rå? jag hoppas att man får ett sms/telefonsamtal med "gott nytt år" som innehåll av er. dock äre synd att det inte går att ringa/smsa prick på tolvslaget lixom. eller för vissa gåre kanske men ah jag lyckas aldrig så antingen så skickar jag innan eller efter. det är ju tanken som räknas som sagt :).

jasmine kommer snart så då ska vi börja lite smått innan allt sätter fart. dock så måste jag hoppa in i duschen osv. hoppas övriga familjen är klar så jag kan ta över badrummet haha =D. hoppas ni får en bra start på det nya året. dock så när man lyckönskar från min sida så får jag alltid dålig emot mig tbx så kan inte göra det heh, men ni förstår ju vad jag egentligen menar eller hur ;) puss och .. gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0