vart inge av med städningen vahhh


hejhejhejstädarn?! eh nej... jag har iallafall börjat?! eh nej... men jag tänkte iallafall börja?! eh .. jaaaa!=) haha aja. får väl göra det imorn då :( för nu hinner jag inte iaf, för just nu sitter man och ser på sverige - frankrike, YES FOTBOLL!! näe men sitter här och underhåller far medans han försöker se på fotbollen ( heh ;) ), dock så springer jag in till köket varje min och provsmakar massa kakor blabla ;) heh. min mor är i full gång och bakar inför min lillasis födelsedag som är på söndag.. woho! jag som köpt present =) ja faktiskt! ute i tid denna gg. ( eftersom hon inte läser detta så kan jag ju berätta vad jag köpt ) jag köpte hello kitty tofflor, hon lär bli mktmktmkt nöjd :) för hon är typ helt uppslukad av hello kitty grejs, eh aja hon är ju liten satt...
aja nu vill anna åka haha. vi ska dra till lina och mysa litt. vene vad vi ska hitta på än men aja :) kulkuls. så S-E-S

btw HEJA SVERIGE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0