money money money moneyyyy


wooho! nu har jag jobbat klart för denna sommar, helt klart! :) fredag idag och nu börjar helgen, dock ah den blir nog inte så kul dock. alla bruds är på cup ( mittnorden nivet ) så dem är upptagna hela dagarna och på kvällen ärom slööööa närå men jobbigt med cup. spec mittnorden, hatar den seriöst! man mår fan bara dåligt under den tycker jag. förra gången vi va med så svimmade jag typ av vattenbrist och allt möjligt, hamnade ju på sjukhuset också när cupen va slut haha, pga .. ah det får ni inte veta, sorrrry! :) haha och alla jäkla skavsår!!! det värsta av allt man kan få typ, ja seriöst! jo jag vet kan jag ju säga, förra året hade jag alltid skavis, dem läkte aldrig. och den är inte kul nu, för man har massa märken överallt på fötterna typ, as fult... dock så missade jag ju cupen igår, känns inge vidare ;/ dock första gången jag har vart med om iaf att det regnar när det är mittnorden? ;o då brukare ju alltid va stekande sol!

men gu va sur jag vart imorse när jag vaknade. as dåligt väder ffs! typ vart ganska varmt och mkt sol osådär och sen kommer det värsting molnen som är svarta ffs! gick och la mig i sängen i 5 min till, höll på att komma ganska försent pågrund utan det haha.

för att avsluta detta finfina inlägget så fick jag en fråga för ett tag sedan, "vilka fem "ord" är det du använder mest?"
ja ni flickor och pojkar, det är följande skulle jag tro: typ, men mena, haha (ah när jag inte har nått att säga eller så så skrattar jag, fult), jasssså, vene och måste också lägga till dock. ah det måste nog vara dem, dock har jag många fler. har ni märkt några ord eller så jag alltid säger? svara gärna;D as kul. haha ahjo nu ska jag försöka hitta på nått, håller på att dö av uttråkning ;s shitttt...


Kommentarer
Postat av: tss meh

2008-08-02 @ 17:23:59
Postat av: Linda

ah juste, "tss" och "meh" också

2008-08-02 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0