åker till aspnäs med bf, ses


woho! nu är väskan .. nästan packad :) ska bara slänga ner allt + en kudderå, som jag inte får glömma!! haha. ah som sagt ( öh .. jag kanske har glömt att sagt det föresten.. ) så ska alla som går BF åka ut till aspnäs och sova över tills på fredag. känns lite .. skumt, må jag med ge! ;S känner lixom inte ens klassen än och sen ska vi dra ut dit och sova över med både tvåorna och treorna?! aja det blir nog bra. hoppas det dock inte kommer regna och jävlas. blir inge kul då :( aja har ingen mottagning där ute heller ( tror jag ), men ni kan ju få skicka lite sms om ni vill hehehh:).

igår så gick man i skolanrå sen hem och skriva en "uppsats" om mig själv ( haha! ) som vi skulle ge idag till Gun&Gun som läxa. palla få läxa andra dagen? hah. sen så åkte vi till min farbror och hans kvinna och grattade dem, yepp, båda fyllde 60 år haha. fick smörgåstårta och vanligt tårta osv, mumme!! när jag kom hem så såg jag att "prinsessans dagbok" ( eller varen heter ) som gick på tvn så såg den. sen vare gonattas.

idag så vart det skola ( utan lina som bytt till samhälle nurå, dumunge;o ) sen har jag bara packat lite och följde med mor och handlade, BARA för att jag är sååå snäll, eller hur? yesyes yes :) haha aja min mor håller på att sy in mina jeans nu, ah dem va lite stor, så ska prova nu heh. sen ska jag duscha och sen måste jag fan sova, heh. hare bra lixom :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0