it's gonna be alright

 

Dagens kläder:
svarta hotpants, svart stort linne och en mysig UCLA-tröja
Dagens smink: inget alls, bara vart en mysar dag hemma så palla :)
Dagens frisyr: allt hår i en ruffsig knut mitt på knoppen min
Dagens låt: vene men vi kan ju ta Rihanna - Disturbia
Dagens mat: typ en macka till frukost och en pajbit till lunch/middag
Dagens dryck: vatten, vatten, vatten, vatten och ååååååter vatten..
Dagens vill ha: masssssa pengar och kläder, och min födelsedag ;)
Dagens händelser: typ ingenting. måste dock städa mitt rum, packa upp alla grejs och rensa i garderoben, sen funderar jag på om man kanske ska ta en prommis ( eller kanske en liten gå&springtur?? ) i regnet och senare en dusch och se på en film. vad tror ni om det? :) en riktig mysardag isåfall må jag säga!
Dagens måste göra: måste verkligen städa mitt rum och sen packa upp min resväska som jag inte har gjort än heh ;D
Dagens vill göra: åka utomlands till ett varmt och soligt ställe!!
Dagens humör: typ trött och lite små grinig ( har as tråkigt )
Dagens roligaste: hm .. vene, men är glad för allt jag fick med mig hem från sthlm iaf heh. trodde inte jag skulle hitta nått, dock hade jag velat haft lite mera med mig menmen...
Dagens tråkigaste: att skolan börjar om precis en vecka, sorg ffs!
Dagens köp: har inte köpt något idag, nepps..
Dagens favorit: vene alltså .. ingenting, .dkzssnz<a
Dagens saknad: sommarvärmen är väldigt saknad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0