we love the school, yes sir


alla saknar skolan! eller hur jasse-hasse? :):):):):):):):):)

Hur lång är du?

hm runt 170 cm, vene riktigt alltså
Vad vill du bli när du bli stor?
ingenaning alls måste jag dock säga..
Vad pluggar du? 
sommarlov vettu, men ses på bf till hösta
Har du långt hår? 
jarå ganska iaf heh :)
Vilken hårfärg har du? 
blond vettu, finns inge annat 
Sminkar du dig?
ja varför inte lixom
Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
vit/svarta idag yepp
Har du kysst någon idag?
ne, inte idag inte
Bor dina föräldrar ihop?
ja det görom, yeppps
Vem är bäst, mamma eller pappa?
båda, men måste säga min mor<3
Hur många syskon har du?
en lillasyster, villu ha na?
Vad är det senaste du sa till din pappa?
ah men vi hörs, hare trevlars i stugan ni heh ;)
Vilken mat lagade din pappa senast?
grillad lax, yepp
Hur många ställen har du bott på? 
detta trevliga ställe bara
Vilken familjemedlem är snällast?
jag är jättejätte snäll, men alla är snälla här<3
När var du senast med nån kompis?
för typ nån timme sen bara
Vem sov du hos senast av dina kompisar?
glömt, men sist sov anna, lina & alex här iaf
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? 
japp, nästan alla haha :)
Vem har du varit kompis med längst?
säger som lina "alla bondsjöbrudarna"
Vem känner dig bäst?
hm typ min mor, anna och lina osv
Längsta tid du varit osams med en kompis? 
hah är man kompisar så är man, inge tjafs
Brukar du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? 
troligen inte, beror mkt på vare är för nån tröja yepp
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
hah näe? varför skulle jag? ;D
Vad har du på dig idag? 
jeans, linne och kofta osv ;)
Har du bytt om idag?
japp, för många gånger japp
Favorittröja?
"myströjan" äre vettni
Sexigaste klädesplagget på andra könet? 
hahaha vene, typ inget?=D
Fulaste plagget andra könet kan ha?
typ alldeles för små tröjor, "visa magen tröja" hahahah!
Vad använder du för skor?
oooooooooooooooolika
Brukar du skrika åt dina föräldrar?
haha beror på vad som ska sägas yepp
Klä dig annorlunda?
jag har det jag gillar att ha på mig? sisi
Vara dig själv?
haha vem fan ska jag annars vara lixom?
Vågar du visa dig i bikini/badbyxor?
jo varför inte lixom
Vågar du fisa inför din pojk/flickvän? 
haha trevlars eller?;p
Vågar du pierca dej?
vågar gör jag väl? men vill ha? ne
Ge dig på utmaningar?
haha vilken ful fråga, ja???
Vara omogen? 
 öh, haha ja? men vf skulle jag?;P
Äta småkryp? 
visst, spyr direkt efter
Vad heter din favoritlärare? 
ingen alls ska ni då veta!
Vad är ditt favoritämne? 
hm, typ slöjd och bild? hahahaha
Snyggaste läraren på skolan?
haha, ja jag gillar ju verkligen 60+are :)
Favoritmusik?
jani, typ the voice hahaha
Har du bra betyg?
haha är jävulskt stolt över mig iaf ;P
Tråkigaste ämnet?
alla, spec fysik och kemi
Har du skolkat mycket senaste året?
haha det hände väl ;)
Hur tar du dig till skolan?
åka med far, buss osv
Har du gjort mer än att kyssas med någon när ni varit i skolan?
nepp, tyvärr hahaa
Vad använder du just nu för jacka?
SOMMMMMARLOV, annars en typ brun eller svart en
Favoritfärg på kläder?
vitt, svart, grått, rött, blabla alla!
Favoritaffär?
hm H&M, gina, zara blablaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0