yes, thai is the shit dude :)


haha seriöst, så jäkla fult, skäms typ fortfarande. det börjar med att massa japaner kommer ( typ tio och mer ) och ser mig typ när jag och min familj &co ligger på stranden och solar osådär. då sätter dem sig typ snett bakom oss och typ "smygfotar" mig i miiiinst en halvtimme, och jag försöker att bara kolla bort och inte låtsas om dem. sen går jag och lina och typ "spelar" nå roliga spel med nå thailändare osådär, sen så ska vi ta ett kort med småpojkarna vi typ snackat med osådrä :) dock så kommer typ två japaner ( två av dem som smygfotat mig ) och ställer sig brevid mig och typ posar hahaha. sen går vi tillbaka till där vi låg och då kommer typ japanerna fram till mig och mor min ( dom också är blond för den som inte vet ) och vill typ fota oss osådära. dock så fick jag posa med massa själv, as fult. ALLA av demdära hade fan kamera? och fotade minst 10 bilder var som va likadana, as fult. dock så snabbade sig nån ( tror det va linas mor ) och fotade en bild när jag fick stå med en 40+are, det fula är att jag fick stå i bikini? skämdes ffs.. aja varför drar jag upp detta? för att jag garvar varje gång jag ser bilden fyfan. dock det fula är att det inte hände EN gång helelr? utan fem miljarder gånger, hatar att va blondin. ah t.o.m thailändare, det va några killar tex, dem måste ha vart typ 18 eller nått, gissar på det iaf hah. dem satt typ på samma ställe som japanerna hade slagit sig ner och typ knäppte första dan med en mobil och sen kom dem nästa dag med en kamera, haha shit, det fula va att dem jobbade på hotellet som låg ovanför oss så man såg dem typ varje gång närom gick omkring i barackerna och städade typ. dock så vare ganska kul endå, spelade typ fotboll merom och badade lite, eller hur lina? ;) dem kunde typ ingen engelska märkte vi sen, as fult. jag lärde en av dem att säga "båt" haha. fyfan va kul det va :) aja nu har ni nog fått nog av fula "blondin-inlägg" eller hur? ;) haha.


opssss, här kom det lite mera ;) heh.
på demhära bilderna ovanför fick jag skriva i sang's bok där han försökte lära sig svenska, jävulskt coolt :) han va as bra ffs! :) typ stolt att jag fick skriva :) flera gånger också haha. fick typ skriva vad kyckling, ko, bär, osvosvosv heter på svenska och sen på engelska och sen skrev han vad det betydde på thai rå så han skulle komma ihåg ifall han glömmer bort oså :) smart faktiskt. dock så gick vi ju och åt lunch där varje dag så inte så konstigt att man lärde "känna" han haha :) trevligt, har hans mobilnr för den som vill ha hehhhhh, as fult... haha näe men han sa att han kanske skulle åka till sverige för han ville besöka och lära sig språket osådrä :) coolt om han skulle göra det, därför fick han mitt nr och mail för att kunna fråga mig saker osådär, dock så skickade han några sms bara sen så vart det inge mer, inte för att det gör mig nått men haha, kändes as fult att skicka sms med han gaaah haha ;D näe nu är jag glad igen pga alla minnen så ska kila nu, vafan ska man göra? det regnar .. fan nu vart jag suris igen...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0