lite fest innan skolan lixom


ah efter att släkten vart här så drog jag och lina ut. roligt folk träffade man, jorå. kom hem ganska sent så orkade inte skriva här haha. sen igår så sov jag ganska länge så vaknade runt 2 halv 3 haha. så gjorde inget spec på dagenrå. sen drog jag ut med massa killar, woho fest! woho ensam tjej! det är lungt, man är ju van haha;p träffade mycket folk må jag säga, mycket trevlarns :) dock så känner jag nu att man vart lite bakis haha, brukar inte bli det sådära haha. har typ inte sove nått i natt heller, bara typ vaknat hela tiden. när klockan va runt halv 10 tror jag så kom mor in och sa att dem skulle gratta lillasyster så det va bara att kliva upp och ge paket, såni vet så älskade hon mina tofflor :) så jag vart glad. dock så tänkte jag gå och lägga mig sen men kom påatt det är skola imorn (!!!) så ska lägga mig tidigt istället, smart va? :) bra att syster fyller år haha. dock så är man lonely hemma som tur är, sitter och klunkar i mig vatten nu haha. sen när dem andra kommer hem så blire fondy ( hetere så? aja vene hure stavas men mat iaf haha ) som min syster beställt på sin dag. sen ska man väl duscha blabla sen sova hahaha ;D aja så ser min kväll ut. hare mys ni med, själv så ska man sörja att det är den sista sommarlovs-dagen-och-kvällen :( haha men ska bli kul att börja skolan ändå :) träffa alla osv. dock så har jag glömt att köpa block, pennor blabla, känns inge vidare haha!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0