the voice, för den som vill se :)


hoo ho! slå på 5an nuvah, the voice konserten visas för den som vill se! vart as sur, för har vart ute och sprunge ju och sen vart det en dusch och sen mat, och då tog jag inte direkt med mig min mobil. och jag som hade skrivit upp att den skulle va nu kl 17.00, och sen missar jag det :( as sur haha. hinner bara se dem sista 20 min menmen. får väl försöka se imorn för då äre också ;D KLOCKAN SEX IMORN PÅ FEMAN! kolla där! för då kanske ni ser mig, vem vet :)
måste ju bara säga att det va grymt bra, synd bara att varje artist fick sån liten tid på sig och sen så snackade ju "pogramledarna" osv typ i 500 år... men annars grymt bra ;D. mer än typ 40 000 hade ju vart där :) grymt svårt att ta sig ut ifrån gröten haha. vi stog ju typ i mitten också ;D.
måste ju säga att Adam Tensta, Flo-rida och Colby O'Donis va dem bästa!! tycker jag iaf ;););) spec adam ofc, taket hade lyft om det nu hade vart ett tag där då haha.. dålig humor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0