sjukt mysigt är det där ute


hejhejhej! ja tja .. varför har jag aldrig en fin "start" i mina inlägg som alla andra har? aja det hära vart ju inte bättre men haha. aja igår som sagt så åkte några bruds och jag ut och grilla på sälsten. där är det förjävligt mys må jag säga. solen skiner långt in på kvälla. dock så hare ju blivit så kallt på sistonde så man frös lite, tur att vissa hade med sig filtar och varma kläder ;) dock så vart det ganska kallt som sagt så några av oss åkte till donken, hur dött äre inte i denna stad? vi va typ lonely där tills några kom, men endå lixom? typ ingen som va på stan heller. det vart tråk så då drog jag till daniel och såg på film osv. kom dock hem runt 5 så sov till typ 2, vaknade med en rejäl huvevärk haha. drog på stan en snabbis för att köpa lite saker osådär, dock så glömde jag lite saker så funderar på om jag ska åka dit imorgon också, haha om jag orkar.. aja bara typ sett på tv annars och firrat lite nuddlar till mat ( uppfinningsrik heh ) dock så somnade jag nu en stund så nu är huvevärken borta :) AS BRA! så nu kanske man ska dra ut och hitta på nått?? jojo :) ses

EN sak har jag lärt mig om stavning iaf, hej svenska<3, och ni kan också få lära er det :)
" aldrig stavas aldrig med två L, alltid stavas alltid med två L "
hehe den ni :) hare myrre nu vah<3 sesss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0