nu har jag kommit hem, hej


haha fyfan va trött jag va igår när jag kom hem :D somnade och sov tills middagen sen halvsov jag till filmen "röd drake" som gick på tvn hela kvällen typ hah. aja på torsdagen så regnade så det va ju lite synd men gjorde inte så mycket, hade det ganska kul endå :). typ lekte "lära-känna-varandra-lekar" med tvåorna och treorna, uppträda nån ful dans ( haha! ), spelade "med andra ord" mååånga gånger, jag och theres är as bra på det nu hah ;D, några badade och bastade, osv. palla berätta allt men :) dock så sov vi ingenting typ, spec inte jag, sov kanske nån timme under hela natten, därför va jag ganska trött när man kom hem haha. tex mitt i natta så råkade mathilda tappa en glödlampa i vårat rum ( där jag skulle sova så fick glasspliter över hela rummet och i sängen haha ) så då kom städpatrullen ( killarna i tvåan ) och dammsög haha. bla bla bla bla. har dock inga ´bilder men hade kul iaf :) vi kom hem runt klockan två så somnade i soffan då haha.
vi har även fått vårat schema nu, inte så jätte bra men det funkar väl. dock känns det lite konstigt med att bara ha matte, engelska, svenska, idrott, specialidrott ( som jag dock inte kommer ha ), estetgrejs, ios (?) och karaktär. känns så lite, men det är väl bra för mig iaf :) måndagar och torsdagar är bäst pga på måndagen slutar vi ganska tidigt och har sovis till 8.25 och på tors så har jag ( som inte har specidrott ) sovis till 10 osv ;D
gah och nu på måndag så ska vi ta detdära skolfotot, hata sånt skit.. ser alltid grymt konstig ut men aja kul<<<3

ps. vi ska kanske få fyra stycken till i våran klass, den ni :) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0