nu är man tillbaka ..


.. i HÄRNTA CITY! haha. näe men känns skönt nu kan jag ju säga. dock så saknar man allt folk som va där nere, ja mena, fulla gatorna av snygga killar blabla ;););) haha. näe men som sagt så tog jag faktiskt med mig datorn ner men orkade inte he påren haha. och sen när min mor &co åkte hem så gav jag den till dem ist så skulle jag slippa släpa påren heh. dumt gjort ja! haha, för då kunde vi ha sett på nån film oså men aja det gick ju endå;D vart mycket OS iaf heh.

aja först så kan jag ju börja med att berätta att vi tog bilen ner istället för buss, smart av min kära mor faktiskt. och vet ni? jag sov nästan hela vägen, ganska otroligt! jag brukar inte kunna sova sådära. men aja, när vi checkat in osådär i stugan så åkte vi till min pappas kusin och sov där osådär då, trevlarns. hans kvinnarå hade en dotter som va 17 så det va ju kul :) sen nästa dag så åkte vi på grönan, pappas kusin följde även med, tur för min det ;) han varen ända som ville åka dem lite mera "vågade" karusellerna haha. kan ju rabbla upp dem jag åkte om ni vill? hah. pop-expressen, frittfall (!!!!), bergochdalbanan, extreme, kvasten, vilda musen, slänggungorna, blåtåget, blabla. dock så tycker jag det är ganska dåligt där, ja mena, dem roligaste är typ dem fyra jag skrev längst fram. tycker jag iaf. dem andra är ju bara tråkiga, men åkte dem iaf, woho, mest för att min lillasyster ville åka. men aja det jag ville få fram av detta meningslösa meningar är att jag tycker dem ska bygga större och bättre!

aja nästa dag gick vi bara och myste i gamla stan till min kära far skulle ta bussen hem för att kunna jobba på måndagen där efter. så nu va vi bara 3 kvar heh, så dem följande dagar tills torsdagen då anna kom så gick vi bara lös på stan, jo ni! ni ska få se sen lite grejs jag köpt och lite kort när jag orkar lägga in dem heh. sen kom torsdagen då åkte min mor och syster hem och anna kom ist och vi åkte till grönan ( igen för min del ) efter att vi lämnat våra grejs hos linas moster som vi ska bo hos till söndag.

sen på fredagen kom lina och vi gick på stan blabla osv. vetni hur mkt fult vi har vart med om? först så tex kommer en kille med tre rosor fram till oss när vi sitter på nån bänk och vi bah "men tacck va snällt" dock så säger han sen bah "ge mig en tjuga? snälla, vad som helst" dock så pallar man inte och då blir han as sur och vi ger tbx rosorna haha. sen efter nån min så kommer det fram en kille med en videokamera och säger "hej, kan inte ni gå och krama stålmannen som kommer nu?:):)" viba "ehhhh .. nahhh asså neej tack ;)" dock så fortsätter han tjata men ger upp till slut. det va väl troligen nån svensexa(?) haha. sen nästa dag så kommer det fram en kille utklädd i scoutuniform(?) och frågar om vi vill köpa nå klubbor, sen ser vi typ 10 pers bakom med kameror och grejor haha. sen efter nå 10 min så kommer det fram nå tjejer ( som troligen hade möhipparå) och frågar om vi kan ge nå råd till bra äktenskap, eh hallå? ;) det va väl ingen kul möhippa? aja sen hare hänt massa andra grejs men aja.

vi har bara typ gått på stan hela dagarna och kvällarna förrutom på lördag när vi åkte in och såg på the voice, as bra! och jävulskt mycket folk. och lite smått fulla personer också haha. själv så vart man bjuden på lite öl haha, trevliga grabbar ;). aja orkar inte skriva nå mera nu men vi hade kul iaf. kommer väl bilder senare i livet haha. känns skönt nu iaf att va hemma i härnta city iaf ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0