mmmm för sommarmat


ah som sagt så så åkte jag upp till stugan ( och som jag tidigare skrev ) så fick man as god lax (!!!) med sötpotatis ( heter det så? ) och nån gosås :) jo ni! DET är sommar det :) va så jäkla varmt där uppe så satt i bikini och åt, mmmm sommar! sen efter middan så åkte jag, min far och syster ut på vattnet och åkte lite ring, ass kul, va så länge sen lixom :) sen fick man glass och jordgubbar, förjävla gott! .. ah känns som man bara har äte hela dan haha. för på lunchen så åkte jag och far till hamnkrogen och åt, mmmm! haha.

och ah gissa vad jag gjorde igår då? vart as sugen på pannkakor typ klockan elva på kvällen? vetefan varför men, dock så hade jag bara en stor typ stekpanna så orkade inte göra så jävla stora pannkakor? så gjorde plättar ist :) dock vart det as många så har fortfarande kvar massor haha, tänkte äta som lunch imorn jepp jepp. inge jobb imorn, så sköönt!
aja tror jag ska sova snart, för nu är jag mätt av massa winegum hehheheheh. mmmat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0