kallt ute må jag säga, ja fybubblan


hejhejhejhallå kom nyss hem med huvudvärk haha. vene varför men aja. ändrade planer x100 så va med robert idag men det va mktmkt trevligt :) och att han har ett jävulskt sött systerbarn? ja mktmktmkt. ah jag känner för att upprepa mig litelitelite som ni märker. yepp är trött .. dålig humor haha;D vene varför men skyller på att jag jobbat hehe. har även fått huvevärk som sagt, ajajajaj. så funderar på att lägga mig så man kanske kommer upp imorn och kan börja "träna", ah ska börja gå hurtiga promisar för att kunna senare börja springa och senare börja med innebandyn och maybe fotbollen då ( känns dock lite sent men aja får se ), har längtat efter innebandyn så jävulskt så måste få igång kroppen nån gg :) inge mera sjuksjuksjuka!;/ aja lär väl bli uppe ett tag till så kanske skriver lite till sen :)

ps gissa vad jag åt till frukost/lunch idag? plättar med glass och jordisar, MMMMM!<3 denni :) ni borde kanske flytta in på "hotell linda"? heheheheh japp...... ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0