hej stockholm, hejdå härnösand


haha fick städa idag istället, pallade inte igår .. pallade dock inte idag heller så mitt rum ser lika förjävligt ut fortfarande ( ah värre än så hära är svårt att få till, bra jobbat linda, klapp på axeln ). aja har sprängande huvevärk nu så måste fan sova. fick det på nån min bara, fyfan. aja idag så har jag städad som sagt ( dock inte mitt rum ), kollat på match, japp "mitt" lag hade match i ramvik så åkte dit och kollade. vinst med 2 - 7 för den som vill veta ( klapp på axeln till er med tjejer ). sen kom jag hem runt nio så har bara typ packat och funderat på vad jag ska ta med mig och ha på mig, det va nog därför jag fick huvevärk. aja ska somsagt till stockholm imorn, gah va jobbigt, vill inte nu, vill va hemma ist.. aja ska upp runt 6 imorn så kanske bäst att man går och lägger sig? bussen går runt 7 satt. funderar dock på att ta med bärbara för då kan man se på en film iaf, då går tiden lite fortare ;/ ska ju åka buss som sagt, as drygt ...
aja dock så vet jag hur min helg kommer se ut iaf. imorn ( idag, klockan är ju faktiskt 00.09 ) så blire buss i massa timmar sen så ska vi checka in blabla, sen så ska man packa det nödvändigaste och sen åka till mina "låtsas-tremänningar" och äta middag och även sova över där en natt, kul? neeeh känner dem inte haha, aldrig träffat, men inte så konstigt direkt. det är min pappas kusin vi ska träffa, och han har firrat ny kvinna i sitt liv och fick två tjejer i min ålder på köpet, shit vilket klipp, hah. närå men det va därför jag skrev "låtsas-tremänningar" haha. aja sen på söndagen blire typ gröna lund. ska dock på gröna lund typ två gg? hah shit fyfan..
aja måste sova nu, men om jag inte tar med mig datorn så hörs vi väl troligen på söndagen den 17e :) men ni kan ju ringa / smsa för den som har mitt nr heheh ;) aja hare fint, PUSS OCH HEJ LEVEPASTEJ (???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0