en liten springtur innan man flyr


tjjaaaa snart ska jag kila ut och springa .. öh ah gå iaf?! näe men ska försöka springa så mycket jag kan, dock så känner jag mig fortfarande som en liten spyfluga haha. näerå men känns bättre i lilla magen idag. sjukt att man bara kan börja spy av ingenting, ahjo så kan jag fåre ibland, inge magsjuka eller så. det bara kommer. men iaf nu har min mor komme tillbaka från sin lilla springtur så nu äre min tur ( jag fick sitta och vänta på att min syster skulle komma hem eftersom hon hade glömt nyckel som vanligt, yeesss ). sen blire väl dusch och middag. sen runt halv 7 ( tror jag ) skulle släkta komma och fira min syster, dock så har jag planerat att jag flyr då, orkar inte, seriöst! kommer träffa alla fem hundra miljarder gånger nu på hösten. min far fyller år i sep, jag fyller år i okt, mitt kusinbarn ska döpas i sep, min farbror och faster fyller 60 bast, osv. woho! partyyyy=) haha. näe men ska kila nu, har ni nå roligt att hitta på ikv, hör av er!!! ;) puss hej levepastej ... uh hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0