egen odlade körsbär och PCD2


haha gissa vad jag gör då? sitter och knaprar i mig massa körsbär och ser på PCD2, mysmys ska ni veta haha. as gott, när jag kom hem från stan så gick jag ut och plockade från vårat ( dock lilla ) körsbärsträd :) mmm gott. kom hem från stan för ett tag sedan som sagt. gick runt och kollade lite bara med anna och vi fikade lite också, trevlarns :). min mor kom precis hem ( *hej mamma!* ) och säger att det blir plättar till middag, mums? :) jorå det går ner haha. jag som dock ätit det ganska mycket under sommaren haha. menmen:) sen ikv vet jag inte riktigt vad jag ska göra .. eller jag måste städa ;( har inte gjort det än. och nu MÅSTE jag seriöst göra det. fyfan som det ser ut, äckligt... aja men ska fortsätta kolla på PCD och äte lite körsbär. mummmmess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0