typ regnig dag, massa film istället


haha så jäkla kul-ful film ;D ah har precis sett klart på she's the man, dock så har jag sett den några gånger innan men den är kul haha. dock så gillar jag inte dendära amanda bynes, hon är för typ .. ah vene ;o gillar na inte iaf hah. dock så är ju channing tatum välkommen hem till mig iaf ;) heh....
aja anna kom hit en stund och lämnade min mors cykel ( som hon dock lånade näre va SF hahah, bättre sent än aldrig lixom ) och samtidigt passade jag på att låna nå films av henne eftersom mina är uppe i stugan osådär. fick låna she's the man och step up, så får se mycket av channing ;););) har precis fixat lite mat, nuddlar och wokgrönsaker eller vare heter, as gott :) så ska äta det nu och kolla på pussycat dolls, woho gillar inte denna "säsong" som går just nu, as dåliga. men aja, ska väl se på step up ( som jag redan sett typ hundra gånger<33 ) sen om jag inte hittar på nå annat. dock så äre ju skitväder ute men, typ regnar och allt blää. dock så skulle jag behöva städa igenom HELA huset innan mor &co kommer hem imorn. fan va jobbigt....


hehheehehehehehehehehhehe heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0