hej jag heter linda billström, BF08<3 eh?


ojojoj vad jag har saknat skolan?!?! :) hehe or not.... näe men nu tycker jag vi kan få sommarlov igen. eller vad tycker ni? heh. aja dagen började inte så bra eftersom jag inte hittade mina nycklar (!!) och eftersom vi började kl 9 så va jag sist ur huset hemma så behövde ju låsa och sen moppe nyckeln då. sprang runt som nån jäkla dåre. dock som tur va hade min syster gått bort till en kompis för hon va lite tidigt så tog hennes nyckel så det löste sig, och ett tack till lina som man fick åka med heh ;). aja det löste sig ju som sagt :)

har vart en ganska lugn dag som jag trodde, yes yes. först typ upprop i gympasalen, jävulskt med folk må jag säga!!! ;o kul att BF ropades upp så jag fick lyfta på ändan först av alla och kila vidare haha. dock pinsamt att jag typ skrek ut "JA!" också när dem ropade upp mitt namn, asså man skulle det men asså ah .. det lät förjävligt fult hahaha! fyfan;D. aja man ska ju bju på sig själv<3 sen vart det en söt rundvisning, men Guuuu så kul, or not. vet ju typ va allt är ( eller inte men endå ) haha. sen fick vi lära känna varandra lite. vissa verkade kul, andra inte må jag ju säga haha;p. känns som att man skulle vilja byta klass nu men aja det lär ju bli bättre sen när alla väl börjar känna varandra, elle rnått sånt haha. tur så har man ju några roliga, vissa som tacklar lärarn osv hahahahahha! =D snällt..

aja ska väl fixa lite fika maybe och sen sova, va as trött när jag kom hem haha :) efter skolan drog jag och lina och jag firrade lite skolgrejer, typ block, pennor osv. haha hon i kassan bah "äre skola eller?! HEHEHHEH:)" "eh.. heh jo serru;p" sen kom man hem och fixade lite middag till sis som senare skulle på match, så hängde med och såg på den. dock så gick det inte så bra haha. hon har kanske stukat foten ;P men tror inte det men aja :) får se imorn huren ser ut. sen nu har jag bara vart hemmarå. ska leta efter nyckeln haha, sen packa ner lite grejs tills imorn. vetni? jag funderar på om man ska bli "tränare" för systers lag, skulle va ganska kul faktiskt. för inga av föräldrarna har typ tid och ah, men tror inte det blir av men ska fundera lite;p. aja nu äre nog! haha skriver nog inget innan jag lägger mig så GONATTAS på er :)

en gammal bild sen jag vart fotograferad av annika :) hittade den långt in i datorn hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0